Uvjeti poslovanja
Sadržaj
Poštovani kupci,
Molimo vas da pažljivo pročitate sljedeće Uvjete poslovanja kao korisnici naše internet trgovine. Prihvaćanjem ovih uvjeta podrazumijevamo da ste ih proučili, razumjeli i suglasni s njima. Ako niste suglasni s Uvjetima poslovanja ove Internet trgovine, molimo vas da je ne koristite za kupovinu. Predugovorne obavijesti su sastavni dio ovih Uvjeta poslovanja.
Sadržaj
Definicije pojmova
Korisnik – je svaka pravna ili fizička osoba koja koristi Internet stranice Prodavatelja.
Kupac – je svaka pravna i fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost izvršiti narudžbu i isplatiti kupoprodajnu cijenu proizvoda putem Internet trgovine Prodavatelja.
Kupac – potrošač – je fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje poslovne, trgovačke, obrtničke ili profesionalne djelatnosti smatra se potrošačem i na istog se odnosi primjena Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o elektroničkoj trgovini.
Kupac – pravna osoba – ne smatra se potrošačem te se na istog ne odnose odjeljci ovih Uvjeta poslovanja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na istog se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.
Prodavatelj – tvrtka AGRO RELIKT d.o.o.
Internet stranica/trgovina – www.agrorelikt.hr
E-pošta – elektronička pošta
Uvodne odredbe
Korištenje ove Internet stranice je na vlastitu odgovornost.
Prodavatelj prodajom putem ove Internet stranice nastupa u svoje ime.
Sadržaj Internet trgovine Prodavatelja dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje Ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene Ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
Napominjemo da ne možemo garantirati neprekidnu dostupnost naše Internet stranice u svakom trenutku.
Ovi Uvjeti poslovanja uređuju uvjete kupoprodaje putem internet trgovine Prodavatelja, uključujući postupak naručivanja, načine plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda, kao i međusobne odnose i obveze između Prodavatelja i Kupca.
Predugovorne obavijesti omogućuju Kupcu jasne informacije o važnim aspektima vezanim uz sklapanje, izvršenje i raskid Ugovora o kupoprodaji na daljinu između Prodavatelja i Kupca.
Ugovor na daljinu je ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge, a bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu, pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora i za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje Ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Ovi Uvjeti poslovanja su sastavni dio Ugovora o kupoprodaji na daljinu, zajedno s cijenom i specifikacijama kupljenog proizvoda i primjenjuju se na prava i obveze Prodavatelja i Kupca. Stoga je sklapanje Ugovora o kupoprodaji moguće tek nakon što Kupac potvrdi suglasnost s istima.
Na ove Uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostali važeći propisi Republike Hrvatske te načela i odredbe uredaba i direktiva Europske unije.
Kupac kupovinom putem Internet trgovine Prodavatelja prihvaća Politiku privatnosti i Uvjete poslovanja Internet stranice, odnosno sve funkcije vezane uz kupovinu putem Internet stranice Prodavatelja.
Zadržavamo pravo izmjene ovih Uvjeta poslovanja i predugovornih obavijesti u bilo kojem trenutku, a izmjene stupaju na snagu nakon objave na našoj Internet stranici. Stoga vam preporučujemo da redovito provjeravate ove Uvjete poslovanja prije korištenja naše Internet stranice. Korištenjem Internet stranice nakon objave izmjena smatrat ćemo da ste suglasni s novim uvjetima. Bilo kakve izmjene ovih Uvjeta poslovanja primjenjivat će se na kupnje izvršene nakon objavljivanja tih izmjena.
Ovi Uvjeti poslovanja su dostupni u svakom trenutku Kupcu na način da mu je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje.
Ako imate bilo kakvih dodatnih pitanja ili nejasnoća o Uvjetima poslovanja, slobodno nas kontaktirajte putem elektroničke pošte na adresu: info@agrorelikt.hr.
Podaci o prodavatelju
Naziv tvrtke: AGRO RELIKT društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu
Skraćeni naziv tvrtke: AGRO RELIKT d.o.o.
Adresa sjedišta: Lašćinska cesta 109A, 10000 Zagreb, Hrvatska
OIB: 15824371065
PDV ID: HR15824371065
MBS: 081558032
IBAN: HR1023400091111267745
Račun je otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d., 10000 Zagreb, Hrvatska
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Pretežita djelatnost: 46.11 Posredovanje u trgovini poljoprivrednim sirovinama, živom stokom, tekstilnim sirovinama i poluproizvodima
Društvo je upisano u sudski registar kod Trgovačkog suda u Zagrebu.
Temeljni kapital: 2.700,00 € uplaćen u cijelosti
Osnivači/članovi društva: Hrvoje Brajković
Osobe ovlaštene za zastupanje: Hrvoje Brajković, direktor
Telefon: +385 99 66 00 088
E-pošta: info@agrorelikt.hr
Postupak sklapanja Ugovora o kupoprodaji
Sklapanje Ugovora o kupoprodaji moguće je tek nakon što Kupac potvrdi suglasnost s Uvjetima poslovanja ove Internet trgovine.
Sklapanje Ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine Prodavatelja regulirano je u skladu sa važećim propisima Republike Hrvatske uzimajući u obzir načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije te predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Prilikom svake kupovine Kupac u ovoj Internet trgovini mora potvrditi da je pročitao ove Opće uvjete poslovanja i da ih prihvaća.
Kupovinu proizvoda u našoj internet trgovini moguće je izvršiti samo ukoliko Kupac ima poslovnu sposobnost, odnosno ukoliko je stariji od 18 godina. Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Prilikom potvrđivanja narudžbe od strane Prodavatelja, ovi Uvjeti poslovanja biti će dostavljeni Kupcu kao prilog u e-pošti kojom Prodavatelj šalje službenu obvezujuću ponudu i potvrđuje da je Ugovor o kupoprodaji sklopljen.
Ugovor o kupoprodaji stupa na snagu i obavezuje u trenutku kada Prodavatelj potvrdi raspoloživost i cijenu proizvoda slanjem službene obvezujuće Ponude za plaćanje Kupcu. Ugovor ne stupa na snagu samom obavljenom narudžbom i primitkom automatizirane poruke o primitku narudžbe od strane sustava Internet trgovine Prodavatelja, jer u trenutku obavljene narudžbe proizvod može promijeniti raspoloživost, cijenu ili specifikacije. Tek službena obvezujuća ponuda potvrđuje cijenu i raspoloživost proizvoda.
Prodavatelj zadržava svako pravo da u bilo kojem trenutku neki proizvod nema na stanju i da ga nije u mogućnosti isporučiti.
Prodavatelj može raskinuti Ugovor o kupoprodaji ako Kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene u cijelosti.
Prodavatelj zadržava svako pravo odbaciti i/ili ne isporučiti narudžbu ako ustanovi da je došlo do zlouporabe Internet trgovine ili ako su podatci o Kupcu netočni i/ili nepotpuni.
Prodavatelj se obvezuje predati Kupcu proizvode u vlasništvo, a Kupac se obvezuje platiti mu cijenu.
Ugovor o kupoprodaji koji sklapaju Prodavatelji i Kupac je jednokratan i prestaje vrijediti predajom proizvoda u posjed Kupcu.
Glavna obilježja proizvoda i cijene
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na Internet trgovini Prodavatelja.
Cijene proizvoda su izražene u Eurima (€, EUR) i uključuju PDV. Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda.
Prodavatelj zadržava pravo izmjene informacija o proizvodima, uključujući fotografije, opis i cijene proizvoda te akcijske ponude na Internet trgovini bez prethodne najave.
Prodavatelj ne isključuje mogućnost pogreške opisu i fotografiji proizvoda, u iskazivanju cijena proizvoda ili akcijske ponude te se unaprijed ispričava Kupcima ukoliko dođe do navedenog. Iako Prodavatelj poduzima sve kako bi osigurao da su fotografije, opisi i cijene navedene na Internet trgovini ispravne, može doći do pogreške.
U slučaju takve pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, Prodavatelj će bez odgode obavijestiti Kupca o istoj, te mu omogućiti da isti otkaže odnosno izmijeni narudžbu.
Prodavatelj nije dužan prodati Kupcu proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni ako je greška u cijeni očita i nedvojbena te je Kupac mogao razumno shvatiti da cijena nije točna.
Uvjeti i način naručivanja proizvoda
Kupovinu proizvoda u našoj internet trgovini moguće je izvršiti samo ukoliko Kupac ima poslovnu sposobnost, odnosno ukoliko je stariji od 18 godina. Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
U našoj Internet trgovini uz svaki proizvod dostupna je njegova fotografija i opis te Vas molimo da prije kupovine detaljno proučite proizvod kako biste mogli samostalno donijeti odluku odgovara li Vam isti ili ne.
Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu i obavlja se elektroničkim putem na Internet stranicama Prodavatelja stavljanjem željenih proizvoda u virtualnu košaricu i ispunjavanjem obrasca narudžbe. Narudžbe zaprimljene radnim danom iza 17h i neradnim danima, blagdanima i praznicima ući će u postupak obrade sljedeći radni dan.
Kupac ima mogućnost kupovine kao Gost ili kao Registrirani korisnik.
Kupac kao Gost
Narudžbu je moguće napraviti kao Gost bez kreiranja korisničkog računa upisivanjem svih bitnih informacija za izdavanje računa i dostavu. U tom slučaju će Kupac prilikom iduće narudžbe sve podatke za bitne za izdavanje računa i dostavu morati ponovo upisivati u obrazac narudžbe.
Kupac kao Registrirani korisnik
Registracija je besplatna i vrši se kreiranjem korisničkog računa pri čemu Kupac kreira korisničko ime i zaporku. Kupac je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom. Registrirani Kupac je odgovoran za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupovine. Prednosti kreiranja korisničkog računa su pregled povijesti svih narudžbi i izbjegavanje ponovljenog upisivanja bitnih podataka za izdavanje računa i dostavu prilikom idućih narudžbi.
Kako se registrirati/prijaviti
Ukoliko ste postojeći Registrirani korisnik i želite se prijaviti u Internet trgovinu ili se želite Registrirati kao novi korisnik to možete napraviti u Glavnom izborniku „Trgovina – Moj račun“, na poveznici u podnožju Internet stranice „Moj račun“ i “Registracija” ili u zaglavlju na ikoni „Korisnik“.
Narudžba
Narudžba proizvoda se obavlja u Internet trgovini dodavanjem željenog proizvoda u virtualnu košaricu.
Možete izvršiti pregled košarice odabirom opcije „Vidi košaricu“ ili u meniju „Trgovina – Košarica“. Postupak naručivanja možete pokrenuti iz košarice odabirom opcije „Naruči“ ili iz menija „Trgovina – Narudžba“ gdje dolazite na stranicu „Narudžba“ u kojoj je potrebno unijeti sve tražene podatke bitne za račun, dostavu i daljnju komunikaciju. Nakon što ste unijeli sve podatke u obrazac odaberite opciju „Pošalji narudžbu“. Narudžbu je moguće ostvariti uz potvrdu Kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja i da je na isti pristao.
Napomena: Dodavanje odabranog proizvoda u virtualnu košaricu ne znači ujedno i njegovu rezervaciju, naručivanje i kupnju!
Potvrda primitka narudžbe
Narudžba se smatra zaprimljenom kada Prodavatelj elektroničkim putem zaprimi narudžbu. Prodavatelj će Kupca putem e-pošte obavijestiti o primitku narudžbe i poslati mu u prilogu Opće uvjete poslovanja.
Naknadno će Prodavatelj poslati Kupcu e-poštu sa službenom obvezujućom Ponudom na osnovu koje je moguće izvršiti plaćanje.
Ako Prodavatelj nije u mogućnosti djelomično ili u cijelosti prihvatiti narudžbu koja predstavlja ponudu potrošača za sklapanje Ugovora o kupoprodaji, Kupac će o istome biti obaviješten.
Plaćanje
Plaćanje je moguće izvršiti nakon što Kupac putem e-pošte primi službenu obvezujuću Ponudu i to uplatom na žiro račun Prodavatelja. Uplatu je moguće izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati (kada je iznos uplate vidljiv na žiro računu Prodavatelja) Prodavatelj šalje naručene proizvode Kupcu.
Način, uvjeti i troškovi dostave proizvoda
Isporuku proizvoda vršimo isključivo na području Hrvatske putem dostavne službe.
Cijena dostave pošiljki iznosi (PDV je uključen):
- za paket od 0 do 2 kg = 5,59 €
- za paket od 2 do 5 kg = 6,36 €
- za paket od 5 do 10 kg = 8,25€
- za paket od 10 do 15 kg = 10,70 €
- za paket od 15 do 20 kg = 11,75 €
- za paket od 20 do 25 kg = 12,73 €
- za paket od 25 do 31,5 kg: 13,92 €
Doplata za otoke koji nisu vezani mostom za kopnom: 5,81 €
Iznos dostave vezan je za tržišno kretanje cijena dobivenih od strane dostavnih službi.
Za narudžbe vrijednosti preko 200€ dostava je besplatna.
Rok dostave plaćenih proizvoda je 2-10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac obaviješten o drugačijem roku isporuke.
Rok dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke.
U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u najavljenim rokovima, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
Preuzimanje pošiljke
Kupac svojim potpisom pri preuzimanju potvrđuje da je preuzeo pošiljku u neoštećenom stanju. Kupac je obvezan pošiljku pregledati pred dostavljačem kako bi se izbjegle eventualne reklamacije zbog mogućih oštećenja pošiljke tijekom dostave. U slučaju da primijeti oštećenja ili umanjenje sadržaja pošiljke, Kupac ili osoba koja je preuzela pošiljku dužni su odmah podnijeti prigovor prilikom uručenja. Jedino iznimno, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke moguće je podnijeti naknadno, samo ako Kupac priloži dokaz da oštećenja nisu nastala nakon što je pošiljka već bila uručena.
Ukoliko Kupac odbije preuzeti pošiljku sa naručenim proizvodima bez valjanog razloga ili ga uopće ne preuzme, Prodavatelj zadržava pravo tražiti nadoknadu troškova manipulacije i transporta.
Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac nije točno unio adresu dostave te zbog toga narudžba nije isporučena na željenu adresu. U slučaju da ne uspije uredna dostava na adresu Kupca koju je sam naznačio u obrascu Narudžbe, Kupac je dužan sam snositi trošak ponovljene dostave.
Također, Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac nije primio obavijest o promjeni statusa narudžbe ili slanju pošiljke zbog postavki ili neispravnosti servisa e-pošte Kupca.
U situaciji kada Kupac nije dostupan na navedenoj adresi za dostavu, odgovornost je Kupca preuzeti narudžbu u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje odredi dostavna služba ili dogovoriti novu dostavu ako je to moguće s angažiranom dostavnom službom.
Ako narudžba ne stigne u roku od 10 radnih dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena, dužnost je Kupca kontaktirati angažiranu dostavnu službu i provjeriti status pošiljke ili obavijestiti Prodavatelja na adresu e-pošte.
U slučajevima kada je Kupcu isporučen Proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati.
Prenošenje rizika i vlasništva proizvoda
Vlasništvo nad proizvodima preuzima Kupac nakon što je Prodavatelj primio sve dospjele iznose, uključujući troškove dostave.
Odgovornost za proizvode preuzima Kupac od trenutka dostave proizvoda.
Nakon sklopljenog Ugovora o kupoprodaji, odgovornost za slučajnu propast ili oštećenje proizvoda prelazi na Kupca kada proizvodi budu predani u posjed Kupcu ili osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik.
Ako je prijevoznik odabran prema Kupčevom prijedlogu, odgovornost za slučajnu propast ili oštećenje robe prelazi na Kupca u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku.
Pravo na jednostrani raskid Ugovora
U skladu s Zakonom o zaštiti potrošača Prodavatelj obavještava Kupca o pravu na jednostrani raskid Ugovor o kupoprodaji.
Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Kupac Ugovor o kupoprodaji može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, mora Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora na sljedećoj poveznici:
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora o kupoprodaji predana u posjed.
Ako je narudžba sastavljena od više komada proizvoda koji se isporučuju odvojeno, ili ako se radi o robi koja se isporučuje u više pošiljki, rok za raskid Ugovora započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca predan u posjed zadnji komad ili pošiljka robe.
Ukoliko je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeno razdoblje, rok za raskid Ugovora započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca predan u posjed prvi komad ili pošiljka robe.
Potvrdu primitka obavijesti o raskidu dostaviti ćemo Vam bez odgađanja. Pravo na raskid Ugovora prestaje po isteku 14 dana od dana kada je Kupac primio obavijest o tom pravu.
Kupac je prema Zakona o zaštiti potrošača dužan je dokazati da je ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora u skladu s odredbama tog Zakona.
Ako Kupac ostvari pravo na jednostrani raskid Ugovora sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, ni jedna strana nije obvezna ispuniti svoje obveze iz Ugovora.
Povrat uplaćenog iznosa
Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor o kupoprodaji, Prodavatelj će izvršiti povrat novca koji je primio od Kupca, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Prodavatelj zaprimio odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Prodavatelj ponudio.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji Kupac izvršio uplatu. Ukoliko Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, isti ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat uplaćenog iznosa Prodavatelj će izvršiti tek nakon mu roba bude vraćena.
Povrat robe
U slučaju raskida Ugovora, svaka strana je dužna vratiti ono što je primila na temelju Ugovora, sukladno primjenjivim zakonskim odredbama. Kupac je dužan vratiti robu na adresu sjedišta Prodavatelja.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine Ugovor.
Kupac je dužan je osigurati da roba nije korištena, da su zaštitne folije i čepovi netaknuti te da nije poduzimao bilo kakve radnje koje bi mogle umanjiti vrijednost robe. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda uslijed rukovanja istim, Prodavatelj zadržava pravo naplate iznosa primljene kupoprodajne cijene u skladu s procjenom umanjenja vrijednosti proizvoda, uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinačnog slučaja.
Prodavatelj nije dužan nadoknađivati dodatne troškove koji su rezultat izbora dostave Kupca.
Odgovornost kupca za umanjenje vrijednosti robe
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivane prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se dijelovi koji nedostaju ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.
Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatrat će se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Prava se na jednostrani raskid Ugovora isključuju u sljedećim slučajevima, tj. kada je:
- u potpunosti ispunjen Ugovor o uslugama za koji Kupac preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet Ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
- predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
- predmet Ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razlog nije pogodna za vraćanje, ako je ista bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je nakon dostave, a zbog svoje prirode, nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Pravo na raskid Ugovora – pravne osobe
Ako je Kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta poslovanja pod nazivom “Pravo na jednostrani raskid Ugovora”. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj prodaji.
Pisani prigovor potrošača
Obavještavamo vas da u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača imate pravo podnijeti pisani prigovor ili reklamaciju na sljedeće načine:
putem e-pošte na adresu: info@agrorelikt.hr
poštom na adresu: AGRO RELIKT d.o.o., Lašćinska cesta 109A, 10000 Zagreb, Hrvatska
Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete vaše ime, prezime i adresu za dostavu odgovora. Nakon primitka pisanog prigovora, odmah ćemo vam pisanim putem potvrditi primitak istog. Očekujte da ćemo odgovoriti na vaš pisani prigovor u roku od 15 dana od njihovog primitka, jasno iznoseći naše stajalište o osnovanosti prigovora.
Na sljedećoj poveznici možete preuzeti obrazac za pisani prigovor Potrošača:
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj se obvezuje prilikom slanja narudžbe Kupcu poslati proizvod koji je neoštećen i u originalnom pakiranju kako je dobiven od proizvođača.
Ako Kupac utvrdi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na prigovor Kupca Prodavatelj će odgovoriti u roku od 15 dana te ako utvrdi da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima postoji, otkloniti će nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, a ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos. Prodavatelj će Kupcu odobriti povrat robe s uputama za povrat.
Sukladno Zakonu o obveznim odnosima, nedostaci postoje ako:
- stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari ( reklame, označavanje stvari i dr.),
- ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje Ugovora o kupoprodaji,
- ako je nepravilna montaža posljedica nedostatka u uputama za montažu.
Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara
Sukladno Zakonu o obveznim odnosima vrijede sljedeće odredbe:
Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj je odgovoran i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti Kupcu stvar u vlasništvo, a Kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.
Materijalni nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
Sukladno Zakonu o obveznim odnosima vrijede sljedeće odredbe:
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su oni u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati Kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao Kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti Prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Ako je Kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a Prodavatelju je pri sklapanju Ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
Kod potrošačkih ugovora Potrošač kao Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o nedostatku ovlašten je:
- zahtijevati od Prodavatelja uklanjanje nedostatka
- zahtijevati od Prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka
- zahtijevati razmjerno sniženje cijene
- izjaviti da raskida ugovor.
U svakom od tih slučajeva Kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka Kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka Prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. ovoga Zakona o obveznim odnosima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju Prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je Prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za Kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok Prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.
Ako je nedostatak neznatan, Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Prodavatelju.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi Prodavatelj.
Skriveni nedostaci
Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.
Odricanje od odgovornosti
Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za sljedeće gubitke, bez obzira na njihovo podrijetlo:
- gubitak prihoda ili prodaje,
- gubitak od redovitog poslovanja,
- gubitak profita ili ugovora,
- gubitak predviđene uštede,
- gubitak podataka i
- gubitak vremena poslovanja ili upravljanja poslovanjem.
Radi otvorene prirode ove internet stranice i mogućnosti pogrešaka u pohrani i prijenosu digitalnih podataka Prodavatelj ne jamči za točnost i sigurnost informacija koje se prenose ili prikupljaju putem ove internet stranice, osim ako je izričito drukčije navedeno na ovoj Internet stranici.
Jamstvo Prodavatelja/Proizvođača
Ukoliko je tako pisano određeno za određene proizvode, Prodavatelj ili Proizvođač može jamčiti za ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje Kupcu.
Kupac tada može ako proizvod nije ispravan, zahtijevati kako od Prodavatelja tako i od Proizvođača, da proizvod popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto njega preda ispravan proizvod.
Svi uvjeti jamstva za ispravnost proizvoda te prava Kupca su u tom slučaju određeni u pisanom jamstvenom listu proizvoda koji se predaje Kupcu prilikom kupovine istog.
Gubitak prava na raskid ugovora zbog nedostatka
Kupac gubi pravo na raskid Ugovora zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.
Izvršenje povrata proizvoda
Kupac je dužan vratiti proizvod kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju, tj. trgovačkom pakiranju u kojem je roba i dostavljena, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.
Sve izravne troškove povrata proizvoda Kupac je dužan snositi sam. Proizvod Kupac vraća na adresu sjedišta Prodavatelja.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom EU sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova. Platforma za internetsko rješavanje sporova je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete. Platforma je višejezična, a na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.
Na sljedećoj poveznici možete pristupiti platformi za internetsko rješavanje sporova:
Internetsko rješavanje sporova | Europska komisija (europa.eu)
Autorska prava
Sadržaj internet stranice Prodavatelja zaštićen je autorskim pravima Prodavatelja ili je ustupljen Prodavatelju od strane trećih osoba na korištenje. Nije dopušteno umnažati i kopirati sadržaj internet stranice ili internet trgovine bez odobrenja Prodavatelja. U slučaju nezakonitih radnji Prodavatelj ne odgovara za ikakvu izravnu ili neizravnu, slučajnu, nematerijalnu ili materijalnu štetu, gubitke ili troškove nastale nezakonitim postupanjem pojedinaca ili trećih osoba. Prodavatelj ne odgovara za sigurnost poslanih elektroničkih poruka koje mogu biti podložne neovlaštenom pristupu trećih osoba.
Autorska prava ne sprječavaju Kupca da se Internet stranicom Prodavatelja koristi u opsegu potrebnom za kopiranje podataka o svojoj narudžbi ili podacima za kontakt.
Zloupotreba Internet stranice/trgovine
Ne smijete se koristiti ovom internet stranicom na način da namjerno postavljate viruse, trojance, crve, logičke bombe ili bilo koji drugi softver ili tehnološko oštećivanje ili štetan i zlonamjeran materijal. Ne pokušavajte neovlašteno pristupati ovoj Internet stranici, poslužitelju na kojem se stranica nalazi ili bilo kojem poslužitelju na računalu ili bazi podataka povezanoj s našom internet stranicom. Obvezujete se da nećete napadati ovu mrežnu stranicu bilo kakvom vrstom napada uskraćivanja usluga ili napada distribuiranog uskraćivanja usluga.
Nepoštivanje ovog članka smatra se kaznenim djelom definiranim prema važećim zakonima i propisima. Prijavit ćemo bilo kakvu vrstu zloupotrebe ove Internet stranice odgovarajućim tijelima i surađivat ćemo s njima kako bi se utvrdio identitet napadača. Isto tako, u slučaju nepoštivanja ovog članka, oduzet ćemo vam ovlaštenje za uporabu ove internet stranice.
Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu zbog napada uskraćivanja usluga, virusa ili bilo kojeg drugog softvera ili tehnološkog oštećivanja ili štetnih materijala koji mogu utjecati na vaše računalo, informatičku opremu, podatke ili materijale kao posljedica korištenja ove Internet stranice ili skidanja sadržaja s iste ili drugih Internet stranica na koje vas ova stranica preusmjerava.
Poveznice na druge internet stranice
Ako Internet stranica Prodavatelja sadrži poveznice na druge Internet stranice i materijale trećih strana, te poveznice služe samo u informativne svrhe. Prodavatelj nema nikakvu kontrolu nad sadržajem tih internet stranica ili materijala. Prodavatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakav gubitak ili štetu proizašlu iz njihove uporabe, kao niti za obradu osobnih podataka putem tih internet stranica.
Izjava o zaštiti osobnih podataka
Prodavatelj primjenom Politike privatnosti uređuje pitanje zaštite osobnih podataka kao i privatnosti Kupaca, korisnika naših usluga i dobavljača. Na sljedećoj poveznici možete pronaći detaljne informacije o osobnim podacima koje obrađujemo u svrhu ispunjavanja obaveza iz Ugovora o kupoprodaji:
Korištenje kolačića (cookies)
Ova Internet stranica koristiti kolačiće radi pružanja usluga i kvalitetnog korisničkog iskustva prilikom korištenja.
Odluka o dopuštanju korištenja kolačića na Internet stranici u potpunosti je vaša.
Prilikom posjete naše Internet stranice od Vas će se tražiti da prihvatite ili odbijete kolačiće, tj. da konfigurirate postavke koje kolačiće želite prihvatiti.
U bilo kojem trenutku možete ažurirati postavke kolačića na posebnoj poveznici u donjem lijevom kutu Internet stranice.
Napominjemo da Internet stranica funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića te da Vam neke funkcionalnosti Internet stranice neće biti dostupne ukoliko odbijete upotrebu kolačića.
Više o kolačićima koje koristimo požete pročitati na poveznici:
Izmjene u ovim Uvjetima poslovanja
Pridržavamo pravo na izmjene ovih Uvjeta poslovanja.
Zadnja izmjena je napravljena 01.06.2024.
Verzija: 20240601